Դու գեղեցի՞կ ես | (Տեսանյութ)



Կարո՞ղ ես ազնիվ պատասխանել այս հարցին՝ դու գեղեցի՞կ ես թե ոչ:Կարո՞ղ ես ինքդ քեզ տալ այս հարցի պատասխանը:Գեղեցկությունը փոփոխական և սուբյեկտիվ հասկացողություն է:Գեղեցկությունը թաքնվում է նուրբ մանրուքներում ՝ հայացքում,ժպիտում,այտերի փոսիկներում:Իսկական գեղեցկությունը գալիս է ներսից՝ սրտից:Այդ դեպքում ինչու՞ ենք այդքան դժվար հավատում մեր գեղեցիկ լինելուն:Սեփական արժանապատվությունը տրվել է մեր ներսում, ծննդյան օրից ի վեր:Եվ որքան էլ մարդկանց կարծիքները փորձեն գողանալ այն քեզնից, հիշիր՛ օրենքով դրանք քեզ են պատկանում:Նույնիսկ եթե վաղ տարիքից քեզ ասել են, որ դու «ոչինչ չարժես» մեկընդմիշտ հրաժարվի՛ր հավատալ այդ ստին: Իմացիր ամենակարևոր կարծիքը քո մասին:Նրա կարծիքը, ով ստեղծել է քեզ. գործի դնելով առավելագույն՝ ստեղծագործական ուժն ու սերը:Որովհետև ձյունածածկ լեռները,օվկիանոսներն ու աննկարագրելի գեղեցիկ թռչյունները չէին Նրա՝ առաջնային նպատակը:Այլ հենց մենք էինք,որ դարձանք՝ արարչագործության գագաթնակետն ու արվեստի իրական գլուխգործոցը:Հենց քե՛զ, որպես՝ Մարդ արարածի հատուկ դեր է տրվել, դառնալու Արարչի ՝անսահման սիրո մարմնացում: Եվ միայն Նա գիտի, ինչպես բուժել սրտիդ վերքերը և վերականգնել կորցրած՝ արժանապատվությունը:Նրա հետ փոխհարաբերությունների ժամանակ ոչ միայն արտաքին տեսքդ, այլ նաև ներքին գեղեցկությունդ կարող է նորովի ծաղկել:

1 комментарий:

  1. Բարեւ, իմ անունն է Էմիլի Օլիվերը ես եմ Waterton Lakes National Park Կանադայից: Բառերը չեն կարող բացատրել, թե որքան ոգեւորված եմ ամուսնացած կնոջ վերականգնման համար, եւ այժմ ամուսինս ամբողջությամբ վերադառնում է ինձ եւ մեր երեխաներին թողնելով մեկ այլ կնոջ համար: Մենք ամուսնացած ենք եղել ծերության տարիների համար, եւ մեր ամուսնության ընթացքում մենք ունեցել ենք մի շարք մարտեր, որոնք շարունակվում էին մինչեւ վերջ, նա թողեց մեր երեխաների հետ եւ տեղափոխվեց Մելբուրնի `այլ կնոջ հետ: Արգելափակվել է նրա հետ շփման բոլոր միջոցները `կապն անջատելով: Ես զգացի, որ կյանքս ավարտվեց, եւ երեխաներս մտածեցին, որ կրկին չեն տեսնի իրենց հայրը: Ես փորձեցի ուժեղ լինել միայն իմ երեխաների համար, բայց ես չէի կարողանում վերահսկել այն սրտերը, որոնք տառապեցին իմ սիրտը, տխրության եւ ցավի պատճառով սպառվեցի, որովհետեւ ես իսկապես սիրում էի նրան: Ամեն օր ու գիշեր ես մտածում եմ նրա մասին, եւ ես միշտ կցանկանայի, որ նա վերադառնար ինձ հետ, ես բառացիորեն խենթ եմ եւ աստվածային միջամտության կարիք ունեի, ուստի իմ խնդիրներից յուրաքանչյուրին պատմեցի իմ ընկերոջը, որը մի ժամանակ նմանատիպ մարտահրավերներ ուներ: Նա դիմեց ինձ, Դոկտոր Իգբինովիայի անունով մի շատ հզոր մարդ: Նա ասաց, որ երջանկության միակ պատճառը, որ նա վայելում էր մինչ օրս: Դրինբինովիան կարող է օգնել կոտրված հարաբերություններին խանգարել, ասելով, թե ինչու ես զգացի, որ ես ստիպված էի նրան դատի տալ: Ես դիմեցի նրան էլեկտրոնային փոստի հասցեներով doctorigbinovia93@gmail.com եւ նա տվեց ինձ հրահանգներ անել, թե ինչ պետք է անի եւ այդպես էլ արեցի, հետո նա ինձ սիրահարվեց: Իմ մեծագույն անակնկալը երեք շաբաթ անց իմ ամուսինը զանգահարեց ինձ եւ ասաց, որ ինքը մեզ այնքան շատ է զրկել, այնքան զարմացա, սիրտս լցվեց ուրախությամբ եւ հուզմունքով, եւ ես սկսեցի ստվեր տալ իմ արցունքները: Նա ներողություն է խնդրել իր սխալից եւ ներողություն խնդրեց ինձ եւ երեխաներին պատճառած ցավի համար: Այդպես նա վերադարձավ մեզ, շատ սիրով եւ ուրախությամբ, եւ այդ օրվանից մեր ամուսնությունը ավելի ուժեղ էր, քան նախկինում: Շնորհիվ Drigbinovia- ի, նա շատ հզոր է, ուստի որոշեցի կիսել իմ պատմությունը հանուն այդ կանանց եւ տղամարդկանց ով փորձեց տեղի ունեցածը: Ես ուզում եմ իմանալ, որ կա լուծում: Drigbinovia- ն լուծում է, ճշմարիտ եւ հզոր ճառագայթահարողը, որը աղոթում էր երկար ժամանակ ապրելու համար `օգնելու կանանց եւ երեխաներին իրենց ցավոտ ժամանակներում: Եվ դա նաեւ spells համար բուժման hiv, քաղցկեղ եւ այլն Good LUCK,

    ОтветитьУдалить

Технологии Blogger.