Թող աղոթքը լինի ձեր առաջնահերթ գործը| Ջոյս Մայեր


«Ով Աստված, դու ես իմ Աստվածը. առավոտանց քեզ եմ ման գալիս» (Սաղմոս 63.2):
Երբ ես 9 տարեկան էի, կյանքս նվիրեցի Հիսուսին: Դա պատահեց, երբ մենք հյուրընկալել էինք մեր բարեկամներին: Նրանց հետ ես գնացի եկեղեցի:
Երբեմն ես զարմանում եմ, թե որքան երկար մեզնից շատերը գլուխ են ջարդում այս կամ այն խնդրի վրա, նախքան իրենց մտքում միտք է ծագում այդ խնդրի համար աղոթելը: Մենք բողոքում ենք, տրտնջում, մեր դժգոհությունը արտահայտում, պատմում ընկերներին մեր դժբախտությունների մասին, դատում, թե Աստված ինչպես կարող է օգնել մեզ այդ իրավիճակում: Մենք փորձում ենք իրավիճակից ելք գտնել՝ խորհելով դրա մասին կամ անհանգստանալով, բայց մոռանում մի պարզ միջոցի՝ աղոթքի մասին:
Եվ ավելի վատ, մենք արտաբերում ենք ամենաանհեթեթ խոսքերից մեկը, որոնք երբևէ հնարավոր էր հնարել. «Դե ինչ, այժմ մնում է միայն աղոթելը»: Ես չեմ կասկածում, որ դուք լսել եք այդ խոսքերը կամ անգամ ինքներդ եք արտաբերել:
Ես կարծում եմ, որ մեզ դա ծանոթ է: Մենք բոլորս մեղավոր ենք դրանում, երբեմն այն բանով, որ ինքներս ենք վերաբերվում աղոթքին ինչպես վերջին միջոցի և նման մի բան ասում. «Եթե ոչինչ չի օգնում, գուցե արժե աղոթել»:
Ասեմ, թե ինչ եմ ես լսում այս խոսքերում: Ես լսում եմ անհավատություն՝ աղոթքի զորության հանդեպ: Այն պատճառով, որ մենք չենք հասկանում աղոթքի զորությունը, մենք տանում ենք ավելորդ բեռ և բարդացնում մեր կյանքը: Եթե մենք հասկանայինք, թե որքան արդյունավետ կարող է լինել աղոթքը, մենք այն չէինք թողնի որպես վերջին տարբերակ, այլ կդիմեինք այդ միջոցին առաջին հերթին:
Թող աղոթքը լինի ձեր առաջնահերթ գործը, ոչ թե վերջին տարբերակը:

1 комментарий:

  1. Բարեւ, իմ անունն է Էմիլի Օլիվերը ես եմ Waterton Lakes National Park Կանադայից: Բառերը չեն կարող բացատրել, թե որքան ոգեւորված եմ ամուսնացած կնոջ վերականգնման համար, եւ այժմ ամուսինս ամբողջությամբ վերադառնում է ինձ եւ մեր երեխաներին թողնելով մեկ այլ կնոջ համար: Մենք ամուսնացած ենք եղել ծերության տարիների համար, եւ մեր ամուսնության ընթացքում մենք ունեցել ենք մի շարք մարտեր, որոնք շարունակվում էին մինչեւ վերջ, նա թողեց մեր երեխաների հետ եւ տեղափոխվեց Մելբուրնի `այլ կնոջ հետ: Արգելափակվել է նրա հետ շփման բոլոր միջոցները `կապն անջատելով: Ես զգացի, որ կյանքս ավարտվեց, եւ երեխաներս մտածեցին, որ կրկին չեն տեսնի իրենց հայրը: Ես փորձեցի ուժեղ լինել միայն իմ երեխաների համար, բայց ես չէի կարողանում վերահսկել այն սրտերը, որոնք տառապեցին իմ սիրտը, տխրության եւ ցավի պատճառով սպառվեցի, որովհետեւ ես իսկապես սիրում էի նրան: Ամեն օր ու գիշեր ես մտածում եմ նրա մասին, եւ ես միշտ կցանկանայի, որ նա վերադառնար ինձ հետ, ես բառացիորեն խենթ եմ եւ աստվածային միջամտության կարիք ունեի, ուստի իմ խնդիրներից յուրաքանչյուրին պատմեցի իմ ընկերոջը, որը մի ժամանակ նմանատիպ մարտահրավերներ ուներ: Նա դիմեց ինձ, Դոկտոր Իգբինովիայի անունով մի շատ հզոր մարդ: Նա ասաց, որ երջանկության միակ պատճառը, որ նա վայելում էր մինչ օրս: Դրինբինովիան կարող է օգնել կոտրված հարաբերություններին խանգարել, ասելով, թե ինչու ես զգացի, որ ես ստիպված էի նրան դատի տալ: Ես դիմեցի նրան էլեկտրոնային փոստի հասցեներով doctorigbinovia93@gmail.com եւ նա տվեց ինձ հրահանգներ անել, թե ինչ պետք է անի եւ այդպես էլ արեցի, հետո նա ինձ սիրահարվեց: Իմ մեծագույն անակնկալը երեք շաբաթ անց իմ ամուսինը զանգահարեց ինձ եւ ասաց, որ ինքը մեզ այնքան շատ է զրկել, այնքան զարմացա, սիրտս լցվեց ուրախությամբ եւ հուզմունքով, եւ ես սկսեցի ստվեր տալ իմ արցունքները: Նա ներողություն է խնդրել իր սխալից եւ ներողություն խնդրեց ինձ եւ երեխաներին պատճառած ցավի համար: Այդպես նա վերադարձավ մեզ, շատ սիրով եւ ուրախությամբ, եւ այդ օրվանից մեր ամուսնությունը ավելի ուժեղ էր, քան նախկինում: Շնորհիվ Drigbinovia- ի, նա շատ հզոր է, ուստի որոշեցի կիսել իմ պատմությունը հանուն այդ կանանց եւ տղամարդկանց ով փորձեց տեղի ունեցածը: Ես ուզում եմ իմանալ, որ կա լուծում: Drigbinovia- ն լուծում է, ճշմարիտ եւ հզոր ճառագայթահարողը, որը աղոթում էր երկար ժամանակ ապրելու համար `օգնելու կանանց եւ երեխաներին իրենց ցավոտ ժամանակներում: Եվ դա նաեւ spells համար բուժման hiv, քաղցկեղ եւ այլն Good LUCK,

    ОтветитьУдалить

Технологии Blogger.