Անապատային մտածելակերպեր ( Ես խղճում եմ ինձ)



<<Եվ ամբողջ բանակը բարձրաձայն լաց եղավ և [նրանք] աղաղակեցին այդ գիշեր: Բոլոր Իսրայելացիները տրտնջացին և սգացին իրենց վիճակի վրա >>  Թվոց 14.1,2 AMP


Իսրայելացիները շատ էին խղճում իրենց : Ամեն մի անհարամարվետություն դառնում էր արդարանալու և իրենց դառը կյանքի համար սգալու մի նոր պատճառ :
Հիշում եմ, երբ մեկ անգամ Տերը խոսեց ինձ հետ իմ հերթական <<ինքնախղճահարության արարողության >> ժամանակ :
Նա Ասաց.<< Ջո՛յս ,դու կարող ես լինել կա՛մ խղճուկ , կա՛մ ուժեղ, բայց չէս կարող լինել երկուսը միաժամանակ>> :
Սա մի թեմա է , որին ես չէի ցանկանա թռուցիկ կերպով անրադառնալ : Կենսականորեն կարևոր է գիտակցել , որ մենք չէնք կարող խաղ անել ինքնախղճահարության մեղքի հետ ,և միևնույն ժամանակ ՝ քայլել Աստծո զորությամբ:
                 
ԽՐԱԽՈՒՍԵՔ ԵՎ ԱՄՐԱՊՆԴԵՔ ՄԻՄՅԱՆՑ 


<< ուրեմն խրախուսե՛ք  միմյանց և ամրապնդե՛ք մեկդ մյուսին , ինչպեսլ էլ որ անում եք>> :  Ա թեսաղոնիկեցիների 5.11 , AMP

ինձ դժվար էր հրաժարվել ինքնախղճահարությունից . ես երկար տարիներ օգտվել էի դրանից ՝ իմ կյանքի դժվար պահերին ինձ մխիթարելու համար : 
Երբ որևէ մեկը վիրավորում է մեզ ,կամ հիասթափված ենք  լինում , սատանան սկսում է մեր ականջի տակ ստեր շշնջալ ՝ թե ինչ դաժան ու անարդար վարվեցին մեզ հետ :
Ձեզ բավական է լսել թե ձեր մտքում ինչպիսի մտքեր են պտտվում , և կհասկանաք , թե ինչպես է թշնամին օգտագործում ձեր ինքնախղճահարությունը ՝ ձեզ գերության մեջ պահելու համար : 
Աստվածաշունչը, սակայն թույլ չի տալիս մեզ ազատություն տալ ինքնախղճահարության զգացմունքին , ընդհակառակը, մենք պետք է խրախուսենք և ամրապնդենք միմյանց Տիրոջ մեջ : 
Գոյություն ունի Մի աստվածային պարգև ՝ կարեկցանք , որի օգնությամբ մենք մեր կյանքը տալիս ենք ուրիշների տառապանքները թեթևացնելու համար: Բայց ինքնախղճահարությունը կարեկցանքի խեղաթյուրված տեսակն է : 
Ինքներս մեզ խղճալով ՝ մենք վերցնում ենք այն ինչ Աստված նախասահմանել էր մարդկանց տալու համար , և դա ծառայեցնում ենք մեր օգտին : 
Նույնը վերաբերվում է Սիրուն : Հռոմեացիների 5.5-րդ խոսքում ասվում է ,որ Աստծո սերը սփռված է մեր սրտերում Սուրբ Հոգու միջոցով : Նա դա արել է , որպեսզի մենք կարողանանք հասկանալ , թե որքան շատ է Աստված Սիրում մեզ և , որ մենք նույնպես ի զորու ենք սիրել ուրիշներին : 
Երբ մենք Աստծո կողմից նախասահմանված սերն օգտագործում ենք ի օգուտ մեզ , այն դառնում է եսասիրություն և եսակենտրոնություն , ինչն էլ , միանշանակ , կործանում է մեզ : Անշուշտ, մենք պետք է մեզ սիրենք , գնահատելով Աստծո ստեղծագործությունն ու ինքնահարգանքը, բայց դրանում պետք է հավասարակշռություն լինի : Չափազանց եսասիրությունը մեծ խնդիր է : Ինքնախղճահարությունը կռապաշտություն է , քանի որ մենք ամբողջությամբ կենտրոնանում ենք մեր զգացմունքների և մեզ վրա : Դա միայն սիրում է <<Ես>>-ի և սեփական կարիքների ու հոգսերի հանդեպ ուշադրությունը , ինչն էլ ստիպում է մեզ ՝ ապրել սահմանափակ կյանքով : 
   
<<միայն ձեր անձերի բաներին մտիկ չտաք , այլ ` ամեն մեկն իր ընկերի բաներին էլ >> 
փիլիպեցիների 2.4


վերջերս իմ հավաքույթներից մեկը  անսպասելիորեն չեղյալ համարվեց : իրադարձությունների նման շրջադարձն , իհարկե մի փոքր հիասթաթեցնող էր : նախկինում նման դեպքն իմ ներսում ինքնախղճահարության զգացում , քննադատություն, բացասական մտքեր կառաջացներ : հիմա ես սովորել եմ նման դեպքերում ինձ ավելի հանգիստ պահել , ավելի լավ է ոչինչ չասել , քան սխալ բաներ ասել : Քանի որ , ես սկսեցի պահել իմ հանգստությունը , Աստված էլ սկսեց իրավիճակները ցույց տալ ուրիշների տեսանկյունից :Այդ մարդիկ չէին կարողացել գտնել տարածք ՝ հավաքույթներն անցկացնելու համար : Աստված ցույց տվեց ինձ , թե որքան հուսահատված էին նրանք : Չէ որ նրանք այդքան պատրաստվել , և սպասել էին մեր հավաքույթին ...
Զարմանալիորեն հեշտ է ինքնախղճահարումից դուրս գալը , եթե մենք դեպքերին նայում ենք ոչ թե մեր տեսանկյունից ,այլ ուրիշների :Ինքնախղճահարությունն ուղեկցվում է միայն սեփականի մասին մտածելով , ուրիշ ոչ մեկի : 
Երբեմն մենք պարզապես տանջում ենք մեզ ՝ փորձելով համակրանք առաջացնել մարդկանց մեջ : Այո , ինքնախղճահարությունը սատանայի կողմից լարած հիմնական ծուղակն է , և նրա սիրած հնարքներից մեկը , որին տրվելով մենք շարունակում ենք մնալ անապատում : Եթե մենք բավականաչափ ուշադիր չլինենք , ապա կարող ենք դրանից կապվածության մեջ ընկնել : 
Սովորությունը կամ կախվածությունը մեխանիկորեն գործող ռեակցիա է որևէ բանի հանդեպ , այսինքն ՝ ձեռք բերովի վարքագիծ ,որը դառնում է սովորություն: 
Որքան ժամանակ եք վատնում ինքնախղճահարության վրա : ինչպես եք արձագանքում հիասթափություններին : 
Քրիստոնյա անձնավորությունը բացառիկ արտոնություն ունի որովհետև , երբ նա հիասթափված է , կարող է այդ հիասթափությունը հանձնել Աստծուն : Աստծո հետ միշտ էլ կա կրկին սկսելու հնարավորություն : իսկ ինքնախղճահարությունը պահում է մեզ անցյալի շղթաներով :
հատված ՝ Ջոյս Մայերի <<միտքը կռվի դաշտն է >>գրքից 








1 комментарий:

  1. Բարեւ, իմ անունն է Էմիլի Օլիվերը ես եմ Waterton Lakes National Park Կանադայից: Բառերը չեն կարող բացատրել, թե որքան ոգեւորված եմ ամուսնացած կնոջ վերականգնման համար, եւ այժմ ամուսինս ամբողջությամբ վերադառնում է ինձ եւ մեր երեխաներին թողնելով մեկ այլ կնոջ համար: Մենք ամուսնացած ենք եղել ծերության տարիների համար, եւ մեր ամուսնության ընթացքում մենք ունեցել ենք մի շարք մարտեր, որոնք շարունակվում էին մինչեւ վերջ, նա թողեց մեր երեխաների հետ եւ տեղափոխվեց Մելբուրնի `այլ կնոջ հետ: Արգելափակվել է նրա հետ շփման բոլոր միջոցները `կապն անջատելով: Ես զգացի, որ կյանքս ավարտվեց, եւ երեխաներս մտածեցին, որ կրկին չեն տեսնի իրենց հայրը: Ես փորձեցի ուժեղ լինել միայն իմ երեխաների համար, բայց ես չէի կարողանում վերահսկել այն սրտերը, որոնք տառապեցին իմ սիրտը, տխրության եւ ցավի պատճառով սպառվեցի, որովհետեւ ես իսկապես սիրում էի նրան: Ամեն օր ու գիշեր ես մտածում եմ նրա մասին, եւ ես միշտ կցանկանայի, որ նա վերադառնար ինձ հետ, ես բառացիորեն խենթ եմ եւ աստվածային միջամտության կարիք ունեի, ուստի իմ խնդիրներից յուրաքանչյուրին պատմեցի իմ ընկերոջը, որը մի ժամանակ նմանատիպ մարտահրավերներ ուներ: Նա դիմեց ինձ, Դոկտոր Իգբինովիայի անունով մի շատ հզոր մարդ: Նա ասաց, որ երջանկության միակ պատճառը, որ նա վայելում էր մինչ օրս: Դրինբինովիան կարող է օգնել կոտրված հարաբերություններին խանգարել, ասելով, թե ինչու ես զգացի, որ ես ստիպված էի նրան դատի տալ: Ես դիմեցի նրան էլեկտրոնային փոստի հասցեներով doctorigbinovia93@gmail.com եւ նա տվեց ինձ հրահանգներ անել, թե ինչ պետք է անի եւ այդպես էլ արեցի, հետո նա ինձ սիրահարվեց: Իմ մեծագույն անակնկալը երեք շաբաթ անց իմ ամուսինը զանգահարեց ինձ եւ ասաց, որ ինքը մեզ այնքան շատ է զրկել, այնքան զարմացա, սիրտս լցվեց ուրախությամբ եւ հուզմունքով, եւ ես սկսեցի ստվեր տալ իմ արցունքները: Նա ներողություն է խնդրել իր սխալից եւ ներողություն խնդրեց ինձ եւ երեխաներին պատճառած ցավի համար: Այդպես նա վերադարձավ մեզ, շատ սիրով եւ ուրախությամբ, եւ այդ օրվանից մեր ամուսնությունը ավելի ուժեղ էր, քան նախկինում: Շնորհիվ Drigbinovia- ի, նա շատ հզոր է, ուստի որոշեցի կիսել իմ պատմությունը հանուն այդ կանանց եւ տղամարդկանց ով փորձեց տեղի ունեցածը: Ես ուզում եմ իմանալ, որ կա լուծում: Drigbinovia- ն լուծում է, ճշմարիտ եւ հզոր ճառագայթահարողը, որը աղոթում էր երկար ժամանակ ապրելու համար `օգնելու կանանց եւ երեխաներին իրենց ցավոտ ժամանակներում: Եվ դա նաեւ spells համար բուժման hiv, քաղցկեղ եւ այլն

    ОтветитьУдалить

Технологии Blogger.